badderinge!
+2
Arno
ROBBEEEEE
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
badderinge!
Eigenlijk kan iedereen ier op registreren é, en dan weet iedereen toch wa de plannen zijn?
ROBBEEEEE- Aantal berichten : 549
Registratiedatum : 02-09-09
Leeftijd : 32
Re: badderinge!
ma ik controleer wie datr op komt en ik kan iedreen bannen, natuurlijk kunnen ze alles rap lezen... kvindr wel x op, met n soort paswoord bij het aanmeldn idk...
Of ge had een een invisionboard (ofzoiets) forum kunnen aanmaken waar der een optie is dat de admin eerst de registratie moet toelaten..
Ma da kan ier zkr ook wel
Ma da kan ier zkr ook wel
Beenie- Aantal berichten : 99
kheb badderinge me da forum iere, oe zette da af daj mails krijgt?
jah kvroeg mij da ook juust af
Deevid- Aantal berichten : 225
Leeftijd : 27
Kvind da nu wel zever da der 2van humane de enigste 2 sleutels van da kot hebben... tis toch nie omda zij da voornamelijk hebben geregeld, da zij nu alle macht moeten hebben? ze zouden zelf de eerste zijn om da neuten moesten wij bvb voor de schoolfuiven under buitensluiten...
en kvind ook nie dat kan datter 6es meegenomen worden, allé kheb da nie gezien mo ze vertelden da zo...
en kvind ook nie dat kan datter 6es meegenomen worden, allé kheb da nie gezien mo ze vertelden da zo...
6es meegenomen worden? ksnapt nie
en die sleutels, mij kanda nie schelen ze, zolang dawe der nie moeten op wachten als we daar wiln eten ist toch goe? ik zou echt dien sleutel nie moetn hebben... en dien zever dat "altijd dezelfde mensen zijn die in de zetels zitten" tant pis eh fuck, komt dan wa vroeger, en als uwen leerkracht u nog 5 min binnenhoudt dan ebde gwn pech aja... mij kanda echt nie schelen ofkik nu nen zetel heb of nie ze zijn trouwens vadsig
en die sleutels, mij kanda nie schelen ze, zolang dawe der nie moeten op wachten als we daar wiln eten ist toch goe? ik zou echt dien sleutel nie moetn hebben... en dien zever dat "altijd dezelfde mensen zijn die in de zetels zitten" tant pis eh fuck, komt dan wa vroeger, en als uwen leerkracht u nog 5 min binnenhoudt dan ebde gwn pech aja... mij kanda echt nie schelen ofkik nu nen zetel heb of nie ze zijn trouwens vadsig
twas dus 5es... en tis gwn nie logisch, ik zit toch bna nooit in da kot... en ik wil ook die sleutel nie, mo der moeten da nie 2 vrouwen van humane hebben...
ja nee, der komt daar niemand anders binnen dan 6es ze! khebt nog nie ghoord ma alst zo is, wilk wel keer horen wie zijn idee da was... wij hebben die privilege nooit ghad, zij ook nie.
I rest my case bij die twee sleutels.
I rest my case bij die twee sleutels.
Die sleutels kunnen mij ni schelen zolang dat elken dag open is op tijd. Dat die 5des binnen mogen is wel dikke zever :p. Die gaan we tog wel schoon buitensmijten als we da zien !
Ik zou wel graag nen sleutel in de handen van bv een Jonas Hove zien. Die gaat bijna nooit naar stad (dacht ik?) en dienen is wel betrouwbaar voor zoiets lijkt mij
Ik zou wel graag nen sleutel in de handen van bv een Jonas Hove zien. Die gaat bijna nooit naar stad (dacht ik?) en dienen is wel betrouwbaar voor zoiets lijkt mij
Beenie- Aantal berichten : 99
mo ik zou da gwn bij iemand van de andere klas doen, das toch gwn veel handiger, als zij dan keer nen uitstap doen ofzo... kweet tgebeurt nie veel mo toch... ik zou ne sleutel aan simon jackson geven , die eet ook elken dag in da kot toch? ik moe hem alleszins nie hebben...
Jup, allesinds aan 2 mensen uit een verschillende klas zou ik het doen. Want als humane nekeer nen test eeft die langer duurt, kloten ze iedereen er mee. Justine moe wel sowieso nen sleutel hebbn, ze eeft er het meest voor gedaan, ma Jolien Plateau mag hem idd aan iemand anders afgeven uit een andere klas.
Ennio- Aantal berichten : 219
opgelost door een beurtrol,ieder week iemand anders da dieje sleutel bijhoud en kuist
Dorian- Aantal berichten : 27
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: